۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵

از سوی نشر قدیانی؛

«امیلی و صعود» به قلم نویسنده «آن شرلی» تجدیدچاپ شد

«امیلی و صعود» به قلم نویسنده «آن شرلی» تجدیدچاپ شد

مؤسسه­ انتشارات قدیانی، کتاب «امیلی و صعود» نوشته­ ال. ام. مونتگمری، نویسنده­ داستان آنی شرلی را در نوبت دوم چاپ تقدیم علاقه­ مندان این نویسنده کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، رمان «امیلی و صعود»، قصه­ دختر پر تلاشی­ است که باید به افراد کهنه ­اندیش قول دهد دیگر به نویسندگی نپردازد... آیا این اولین قدم امیلی به قله و صعود است. زمانی که شعرهای امیلی به چاپ می­رسند و او به نویسنده­ی روزنامه شهر تبدیل می­شود به نظر می‌­آید که موفقیت در راه است.

ال. ام. مونتگمری، نویسنده کتاب امیلی و صعود، که تنها همراه پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می­کرد، به تخیلات و طبیعت و کتاب­‌ها و مخصوصاً نوشتن خو گرفت و وقتی که فقط نه سال داشت، شعر می­ سرود.

امیلی و صعود (کتاب دوم)، ترجمه­ سارا قدیانی، در نوبت دوم چاپ و در ۵۰۴ صفحه در اختیار علاقه ­مندان قرارگرفته. زبان و کلام شیوا و درست مترجم توانسته ارتباط بسیار خوبی با مخاطب خود برقرار کند و این ارتباط مخاطب را به مطالعه­ جلدها و داستان ­های بعدی این نویسنده تشویق می­کند؛ در  از این کتاب آمده:

«خیلی وقت است که سراغ دفتر خاطراتم نیامده‌­ام. توی خانه­ خاله روت به این راحتی‌­ها نمی‌شود وقت آزاد پیدا کرد، اما الان جمعه شب است و من نتوانستم برای تعطیلات آخر هفته به خانه برگردم. به همین خاطر برای آرام کردن خودم سراغ خاطره­ نویسی آمده­‌ام...»

مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب امیلی و صعود، نوشته­ ال. ام. مونتگمری و ترجمه­ سارا قدیانی را در نوبت دوم چاپ در تیراژ ۱۶۵۰نسخه به قیمت ۲۲۰۰۰ تومان روانه بازار کتاب کرد.

کد خبر 3867303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha